onsdag 28 juli 2010

1/2 år ida tralalaaa!!

Backar kanonsnyggt med min permobil
Kan ta mig framåt med min permo oxå!!

Skrattar högt då storebror hoppar
Äter gärna gröt & lunchmat
Monstrar ff monstermjölk
Napp - Ja tack!
Monstermjölkskopia duger finfint!
Blir pirrig & glad i heeela mej då mammsen "kastar" mig upp över hennes huvud
Pruttljud med pappsen är skoj =)
Älskar att sitta i Baby Björn
Bästaste leksak är... eh.... (bilar) Theos röda volvo
Diggar oxå min bitleksak/gosse mr Elk
Ligga på mage - Nej tack inget för mig!
Sitter helst upp eller står... men inte av egen kraft än
Sover - jättebra!

2 kommentarer:

K sa...

Grattis grattis, du börjar bli gammal ;).
Och massor med lyckönskningar inför dopparedagen. Hoppas ni alla får en trevlig dag!

Bruno sa...

Du är fasligt söt Norah. Ses på lördag. Puss och kram Madde och lille B.