lördag 31 juli 2010

Dopad idag lilla jag, tralalaaa!!


For med två färgor till en ö. Kom fram till ett vitt hus med massa bänkar... Jag fick låna en jättefin (liiiite för lång dock) prinsessklänning av Elin. Fadderfavvokussarna Ida & Ebba höll i mig så att jag kände mig trygg... Jag fick vatten på huvudet av en man i liknande prinsessklänning som jag (... fast hanses var inte lånad av Elin). Theo fick köra grävskopa. Farfar spelade & sjöng en vacker solo (210). Alla sade tänkvärda ord sjöng två fina bitar (791 & 752). Efteråt bjöds det på mat & tårta.... å jag fick en himskans massa jättefina presenter =D

TACK Allihopa!!! Varje sekund var värdefull =) /N


1 kommentar:

Anonym sa...

Du är ju superfin Norah - trist att vi inte kunde stanna för ditt dop. Vi har kommit hem nu och Leyla sover i sin säng, hon drömmer om långa lata dagar vid poolen med dig i Spanien.

Hälsa mamsegull att hon har snygg klänning och snygga skor!

x