måndag 26 juli 2010

Görtrött av monstermjölks-kopian

Hajjar inte vad det är i monstermjölkskopian som inte finns i monstermjölken? Nånting är det iaf som gör mig zzzååå trött... Kan det vara för att pappsen ger mig det eller är det för att jag får i mig mer? Nåja, det gör detsamma för det är ju gött! Nuförtiden äter jag oxå en himskans massa annat, tex gröt ett par ggr om dagen & en hel portion lagad mat :)) (oftast från mamma-Semper). Gillar dettahära med ätandet fast ibland blir jag lite arg då det kommer för långsamt... Vågar knappt skriva det här men det är oftast då pappsen matar mig =/ (Schhh - Säg inget till honom då han ogillar att höra han é långsam). Jag ska nog se till att lära upp honom då vi är one-on-one till hösten ;^) /N

1 kommentar:

Bruno sa...

Oj oj oj, vad det ser skönt ut. Sooova e skönt tycker min mamma. Hon är väldigt trött nu för tiden. Hm...