torsdag 15 juli 2010

2 år idag =D

Är grym på att backa med bilar
Diggar ständigt till musik med min speciella huvudrörelse
Äter bäst & helst med händerna
Älskar bröd & bär
Dricker vatten & välling
Är mån om att min syster får vatten & bröd (jag servar henne)
Blir helt pirrig i hela kroppen då det plingar på dörrklockan
Älskar att vara ute... vill ABSELUT INTE in!
Kan inte gå förbi vatten (damm, hav eller pölar) utan att kasta sten
Bästaste leksak är BILAR i alla dess former
Förstår mig inte på pussel?
Åka biiii =D

Har mitt "moment" när jag får ha min napp i stolen ff tv:n
Knuffas
Har radikalt minskat ner på nappandet
Body slam (Anja Pärsons segersignatur fast jag på andra)
Kasta grejer över terrassräcket
Gosar (*läs är hårdhänt) med katterna
BobbyCar ute = FRIHET!!!!!




4 kommentarer:

Elsie-Mari sa...

Men grattis, grattis storkillen! Tänk att man nästan höll på att glömma bort en så viktig sak som en tvåårsdag!

Theo och Norah sa...

Hej PappasMostarMia!!
Känner du igen den finfina lejondress mej fick av du från landet under :))
Kraaam/T

Bengt-Ivan sa...

Vilken härlig födelsedag med bulle med ljus på, och dessutom på säng. Lycka till i fortsättningen, farmor och farfar.

K sa...

Grattis lilla Theo, du är ingen bebis någotmera ;).