torsdag 14 januari 2010

18 månader idag !!!!

Jag & min Nukkumatti som mormor sytt åt mig =)

8 kommentarer:

Bruno sa...

Grattis i efterskott. Sade till mamma att hon skulle smsa din mamms Theo men hon glömde bort det. ; ). Grattis på dig killen vi ses kanske på måndag då.

Bruno sa...

Inte efterskott! Det är ju idag som du är 18 månader. Om 9 dgr är det min tur att fylla just detsamma. ; ). Kram på dig. Glad att vi är nästan lika gamla.

Theo och Norah sa...

Japp, vi kan ha kalas ihop i framtiden kanske =)

Bruno sa...

Oj, vad vi ska ha party ;)

Bengt-Ivan sa...

Grattis! Det syns, att du har fyllt 18 månader. Grattis från Farom & Farfar.

Bengt-Ivan sa...

Farmor menade jag ju

Theo och Norah sa...

Tack för gratulationerna =)
Pussar & Kramar// Theo

Pelle och Lisa sa...

Grattis i efterskott kusinen. Värst vad du växer, jag kommer aldrig att hinna ikapp.
Kram Pelle