lördag 30 januari 2010

Familjen återförenas!!!

Idag kom mamma & Norah hem till mig & pappsen =) Det första Norah kom med till mig var en av mina två snuttar som jag hade saknat. Hon tackade så mkt för lånet & sa att den hade värmt henne & att den luktade storebror... Efter att vi bekantat oss (jag fick peka ut var hon hade sin mage, näsa & öron) satte vi oss i soffan & pussades lite. Hon var rätt trött så jag & pappsen såg till att liva upp stämningen med lek & spel. Detta uppskattades av tjejorna!

8 kommentarer:

Bruno sa...

Grattis till återföreningen Henfridssons. KRam Bruno med familj.

Mr and Mrs Dawg sa...

Åh fina fina familjen!!! Hon är så fin och liten eran Norah - och Theo kommer ju att bli världens bästa storebror. Längtar så efter att träffas och pussas!! Kram från Anna och Farbror Mike!

Elsie-Mari sa...

Så söta ni är allesammans! Och den lilla dockan som fått ett så fint namn. Farmors mor i sin himmel är säkert väldigt smickrad!

Bengt-Ivan sa...

Så fina kort. Verkligen roligt att se. Och så vackra namn!
Farmor & Farfar.

Åsa sa...

Japp!!!

Håller med allas kommentarer!! Jättefina namn!!! Oj, vad liten hon är!!!! Och gullig!!!!

Kramar från undersidan!
Åsa & Axel

elvira sa...

Så söta ni är allihopa. Hoppas att ni har det bra och att mormor tar hand om er. Längtar efter att få träffa er (mest Norah och Theo)
Har sagt till mamma och pappa att jag vill ha ett lillasyskon. Pappa är på. Mamma säger nej.

Pelle och Lisa sa...

Grattis storkusinen till en så söt lilla syster:) Lääääängtar tills vi ses.
Pussar och kramar Pelle

Theo och Norah sa...

Åh, tack för alla gratulationer och fina ord =) Ser fram emot att träffa er allihopa!!
Kul att ni uppskattar Norahs namn. Släkten har ju många: BI´s mamma heter Anna, Jämtingmamman Anna Sofia & Lipponenmamman Sofia =)
Kram på er!!
//T&N