onsdag 13 januari 2010

Puff puff puder ute som inne =)

Idag har jag & mamms varit ute massor eftersom det varit så härligt väder (soligt, pudersnö & några få härliga minus grader). Jag gillar ju mest att få promenera själv men även att sitta i nya vrålåket fungerar heeelt ok. Lånade Levis pulka & tog mig några åk i backen bakom huset oxå =D Inte nog med all aktivitet ute hann jag även med att plundra lite i lådorna hemma oxå. Miss Svea ville oxå hjälpa till att sprida runt potatismjölet på köksgolvet =)

4 kommentarer:

Mr and Mrs Dawg sa...

Åh sötaste Theo. Vad jag längtar efter dig! Titta så söt du är, hade gärna suttit där i potatismjölet med dig! Kram från tant Anna.

Theo och Norah sa...

Hej "tant" Anna! Hört att det finns en liiiten chans att vi kanske kan ses =D Vore jättehärligt! Hur mår du & "bumpen"? Hoppas bra!
Pussar/T

Bengt-Ivan sa...

Sån tur att mamma kom sig för att ta kort på dig i potatismjölet. Jag antar, att hon inte blev särskilt glad, när hon upptäckte dig; men kortet blev bra!

Theo och Norah sa...

Som hon brukar säga "man får välja sina strider" =)