fredag 12 februari 2010

14 dgr ung

5 kommentarer:

Mr and Mrs Dawg sa...

Åh vad fin!! Så mysig!! Jag vill snusa och krama!!! Jag har varit o tjuvkikat på min fina bebis i magen men han/hon låg mest o gosade med moderkakan och var inte så sugen på att visa sitt vackra ansikte ;) Kram!

Theo och Norah sa...

Låter inte fel att hon/han väljer att fortsätta snusa på moderkakan ett tag till... men sedan vill vi snusa på henne/honom allihopa =)
/N/T/P&O

K sa...

En liten fining. Är hon lik Theo när han var miniliten?

elvira sa...

Norah, en annan dag så filmar vi din mamma när hon sover och zzzzznarkar och sen lägger vi ut det på något som heter youtube. Min mamma säger att det skulle vara jättekul att göra.

Du var jättesöt. Min mamma vill ssåååå gärna komma i nästa vecka och gosa med dig. Får hon det?

Kram

Theo och Norah sa...

K: nej hon är inte så lik men tror att hon börjat likna honom mer för var dag =) Får se hur det artar sig när vi ligger 11dgr plus (25:e feb) då T dök upp eller ut. Kram

E: Ni är välkomna hela familjen när det passar er!! Kraaaam