söndag 28 februari 2010

1 månad idag =)

Napp: Ja tack, en neonatalnapp kan jag suga på =)
Sova: ca 20 h per dygn
Vaken: efter 19 öppnar jag mina pliriga små ögon... passar jag på då brollan sover ;^)
Klädstorlek: Äntligen vuxit i 50 cl
Kläder: Mkt rosa blir det ju... men gillar nog bäst rött!
Bästa plagg: Sparkdräkt rockar!
Skriker: Vad är det??
Nattetid: Mellan mammsegull & pappsen (de sover skavfötters för att vi ska få plats)
Mjölkmonstring: Jepp, var 3e timme (dagtid får mamma väcka mig)
Sämsta plats: Ensam på rygg
B
ästa plats: Med ansiktet mot mammas bröstkorg i eller utan bärsjal
Sämsta leksak: Vad är leksak??
Bästa leksak: ?
Övar på att: 1) Vakna 2) Hålla ögonen öppna 3) Ligga på mage
Blir frustrerad av: Hicka efter mjölkmonstring
Blir glad av: Mummos & pappas röst =)
/N

Inga kommentarer: