söndag 14 februari 2010

Lek&Buslandet =D

Vart till Lek&Bus-landet (klicka på länken om du vill) i lördags med familjen (+Ebba & Mummo). Det var megakul!! Ebba sprang med mig i de stora barnens lekland & pappsen i de små barnens lekland (0-3 år). De stora barnens var liiiite häftigare tycker jag... Ebba fick hjälpa mig upp på flera ställen eftersom jag inte nådde upp. Norah Zzzzzov (som vanligt) i bärsjalen. Annars inget nytt... Jo föresten - Vi firade Norahs predikterade födelsedag på Alla hjärtans dag med räkor =) Även katterna fick smaka. /T

1 kommentar:

Pelle och Lisa sa...

Vilken rolig dag:) Längtar tills jag får åka till ett lekland... Tror att jag kanske börjar med 0-3 års sidan. Hoppas vi kan följas någon gång så får du visa allt bus för mig, och Norah:)
Stor kram på er kusiner ♥

ps. nu är det bilder på er blogg som jag inte kan se igen :( Undrar vad det är för fel??