torsdag 11 februari 2010

Jag fick bilar & Norah fick sniff...

Nu börjar besöken tätna här hemma =) Det är jättemegaroligt för då får jag presenter för att jag blitt storebror & lillasyster verkar oxå få presenter för att hon blitt lillasyster ?! Jag får leka med de som kommer & lillasyster blir sniffad & pillad på... Tror att det betyder 1 lika åt mig ;^) Idag fick jag jättemånga fiiiina bilar av Brunos mamms som vart här en sväng. När pappsen kommer hem ska jag visa honom Breran (klicka på länken) - DEN kommer han bli sååå avis på!!! /T

2 kommentarer:

Bruno sa...

Hej på er Theo och Norah. Tack för att jag fick komma och hälsa på er en sväng igår. Det var mysigt. Kul att bilarna gick hem Theo och det var gott att sniffa på din lillasyster Norah. Hon luktade sååå gott och var den pyttigaste bebisen jag sett på väldigt länge. KRam Brunos mamms.

PS. Bruno och hans papps hälsar så mycket till er.

Theo och Norah sa...

Längtar efter att få leka med du & bilarna tillsammans!!
/T
Puss&Kram&Sniff/N