söndag 28 februari 2010

36 & 39 år (drygt... JaJa!)

Napp: Skulle inte tro det...
Sova: När barnen sover
Vaken: Då (om) vi får tid
Klädstorlek: cl var lääääänge sedan
Kläder: De som ligger överst i lådan
Bästa plagg: Rena kläder!!!
Skriker: Ofta!
Nattetid: Pia - roddar Norah / Ola - roddar Theo
Mjölkmonstring: Pass
Sämsta plats: Vaken med unge nattetid
Bästa plats: Luuuuuugn & rooooo (VAR jag är spelar rocken)
Sämsta leksak: Hårda leksaker som låter (& skadar) då de kastas ner för trappor
Bästa leksak: Pia ;^)
/ Ola - Bilar (eller tidningen "Alla bilar")
Övar på: Pia - att vara 2barnsmor / Ola - Öva??? Jag är fulländad!
Blir frustrerad av: Pia - att vara 2barnsmor / Ola ett skrik eller gnäll & jag kapitulerar!
Blir glad av: Pia - att Ola kommer hem i tid (16:45 PRICK!!) / Ola - Theo (ok Norah oxå men kom tebax om 4 månader)
/P&O

3 kommentarer:

Bruno sa...

Ha ha, det var roligt Pia. Kram Brunos mamma.

Theo och Norah sa...

;^) Kul att du uppskattar humorn!
Kram //2barnsmamman

Bruno sa...

Tyckte framför allt det är med att Ola helst ska komma hem 16.45 PRICK!! Vet hur jag känner det själv ibland och jag har bara en liten kille att ta hand om. KRam Brunos mamms.