tisdag 10 mars 2009

Bruno my man was here 2day

Idag har jag & Bruno lekt tillsammans... eller... samtidigt iaf. Han visade mig hur man får upp en bra fjong-studs i hoppgungan.
- Finns bara ett ord: IMPONERANDE!
Snackade gjorde vi oxå... eller... Bruno snackade & jag lyssnade & jag tittade... Han har så himla coola ögon... heter oxå nåt på Bruno... fast slutar på `a´ istället. Frågade om jag fick känna lite (som jag gjorde sist vi sågs). Så när Brunos mamma var iväg en stund, passade vi på ;^) Denna gången vände sig inte ögonlocket... både jag & Bruno undrade - Vafföintededå?!

1 kommentar:

Bruno sa...

Hej T. Det var kul att komma till er idag. Mamma och jag var först och hälsade på alla tanter på hennes gamla jobb. Sen somnade jag en liten stund och vaknade till min glädje hos er!!!! Det var kul att få leka lite med dina leksaker Theo. Lite otur att mitt ögonlock inte vände sig som sist, det är ju en konst som bara du och jag kan. Får försöka på tordag igen när ni kommer hem till mig och mitt nya rum... Kram B