torsdag 12 mars 2009

Var hos min bästa killkompis Bruno idag =)

Vi skulle ut & promenerat men det bidde vinter?! Så vi gjorde det småkillar gör på vintern (...nu tuppar nog mina norrländska släktingar av...) LEKTE INNE! Självklart blir det åka pulka av nästa vinter men än-så-länge slipper våra mammor att roa oss utomhus oavsett väder... tror att de kallar det för the honeymoon period.
Fick jättefina jamasar av Bruno, njuter av en aws (as we speak) ...eller snarare... aiw (as I write). Apropå jamas & sova så brukar jag kommunicera till mammsegull att jag är pumsig genom att rubba mig över ansiktet med knytnäven. Det coola är att hon hajjar! Undrar därför lite... varför lära sig prata? När jag är vuxen kan jag ju alltid sms:a eller msn:a ;^)

1 kommentar:

Bruno sa...

Hej T. Kul att du och din mammsegull var hos oss igår. Kul att leka med dig. Trist att vi inte kunde vara ute. Nästa vinter blir det åka av i pulkbacken. Har blivit förkyld sedan igår. Näsan rinner och jag har inte sovit så bra i natt. Mamma och pappa var lite trötta ímorse. Ses snart igen. Kram B (bra att jamasarna var lagom långa till dig).