fredag 13 mars 2009

Va hos syster ida tra la laa...

Då har man lagt på sig 200 g till sen sist (é nu 8980 g lätt & 72 cm kort). Ligger ff perfekt på normalkurvan. Att jag en gång varnades för att få platt huvud är nu ett minne blott. Måste vara för att jag nattetid gillar att ligga på mage. Igår kväll rullade mamma över mig på rygg men innan hon hann släcka nattlampan hade jag lagt mig till rätta, tillbaka på mage, igen. Myysigt att sova på mage... det har min mormor alltid gjort... kanske är det just därför hon har så runt & fint huvud =)

2 kommentarer:

Bengt-Ivan sa...

Jag trodde det var gammalmodigt, att ligga på magen - jag gör det, t.ex. Det är riktigt skönt, om inte armarna domnar av.

Theo och Norah sa...

Ja, fast vettu farfar.. Trixet är att inte ligga PÅ armarna utan fläng ut dem rätt ut åt sidorna... Som jag på bilden!!
Kram!!!