tisdag 3 mars 2009

Har jag blitt blyg?

Idag har vädret varit ruskbusigt ute så vi hade en skön innedag. Fick besök av en vänninna till mamsen som jag aldrig träffat förut. Jag började med att vara lite blyg... ok grät en skvätt gjorde jag oxå men bara liiite! Det visade sig iaf att hon var supernice!! Fick en present (en prickig rallybil i trä) med en jätterolig förpackning som jag lekte med länge =) Förutom blygheten så har jag börjat få lite separationssvårigheter, speciellt nyvaken. Blir jag placerad någonstans innan jag hunnit kollat in läget (att allt står på samma ställe som det gjorde då jag gick och slumrade) blir jag ARG!

4 kommentarer:

Bruno sa...

Hej T. Vet precis hur du har det. Är också blyg och vill helst inte vara hos någon annan än mamma och pappa. Placeras jag hos någon annan blir jag sur... Inte konstigt då jag hela tiden vill vara hos mina favosar. Kram B

Theo och Norah sa...

Hej Bruno !!
Håller med... Bäst är att vara hos dem man gillar bäst =)
Hörde att du ska vara en stund med din paps imorgon dagtid... Lyllos du!

Bruno sa...

Hej T. Ja pappsen kommer hem och har jag tur kan han stanna hemma sen. Det fick mamma reda på igår. Igår visade jag mamma och pappa att jag kan gapskratta för första gången, de tyckte det var så roligt att mamma gjorde någon konstig rörelse liggandes på golvet. Hmmm. Ibland förstår jag inte allt de gör. Vi ses! Kram B

Bengt-Ivan sa...

Det är säkert inget farligt. Blyg blir man, men det går över, säkert till påsk, hoppas vi. Farmor & Farfar.