tisdag 17 mars 2009

Va ute nästan hela daaaan!!

Fick upp mammsegull tidigt idag =) Ville ju vinka av pappsen som for till jobbet - med BILEN - Wow, sååå coooolt!! Stod i fönstret å vinkade på Tångbölevis ;^)
Pga något som hade med himlen att göra (??) fick jag helt plötsligt sitta ute & leka =D
- Yippey !! När jag sov passade mamma på att städa (!!??!!) - Sicken tråkmåns!! Varför städa när man kan leka... Nåja, när jag vaknade satt hon på altanen & drack en kaffe med ansiktet upp mot himlen... fast med slutna ögon (Que?). Stackars pappsen som jobbar när vi leker & dricker kaffe ute... under himlen (som de vuxna blir helt i extas över... fast inte vill se??).


Klockan nyvaken

Klockan nyvaken igen... fast senare..

3 kommentarer:

Bruno sa...

Hej Theo. Vad mysig det ser ut att vara på din balka i Tångböle. Får komma och leka med dig snart. Så får våra mammor sitta och blunda mot solen och dricka kaffe. Min mamma satt på vår balka när jag vilade. Fick inte vara med.... Konstigt tyckte jag. Tror de måste städa först. Kram B

Theo och Norah sa...

Det var på balkan hemma jag satt.. vyn va oxå hemmifrån.. Tångböle har vy mot vatten (har jag hört) men det är Gevsjön..& Indalsälven... tror jag??
Kram!

Bruno sa...

Aha, trodde du menade Tångböle var ert smeknamn på Torslanda. Ja ja. Jag kommer i alla fall gärna och leker på er balka. Kram B