lördag 25 april 2009

Anpassar mig till det ljuva livet...

OK, det händer mkt i en lillkilles liv nu... Har lyckats anpassa mig till att ligga 6 h efter... Däremot har jag inte riktigt vant mig vid krubbet än... men som tur finns det välling & päronpuré!! Mamma tutar i mig vatten & välling stup-i-kvarten för att det är så varmt här (80 grader F). Var till en cool shop med bara grejor till MOI! Fick en splitt egen säng, så nu sover jag lika bra som hemma =) Har solbadat oxå. Ja, det var päronen som både solade & badade.. jag sov gôtt i skuggan under tiden.

4 kommentarer:

Bruno sa...

Vilken affär. Min mamma hade nog gått loss i den har jag en känsla av. Hoppas du sover gott i din egen resesäng. KRam B med mamma.

Bruno sa...

Förresten så ser det inte ut som du är blekast i stan längre. Ser ut som din papps behöver få lite sol på sina nordiska bleka ben ;-) Kram B

Bengt-Ivan sa...

Det där med solen håller vi med om.
Farmor & Farfar.

Theo och Norah sa...

Hihi!!!! Ska reta honom ikväll.. Tack för ert stöd!!