måndag 20 april 2009

Sparka boll é kul!!

4 kommentarer:

Bruno sa...

hHej T. Vad roligt det ser ut. Kul att se mormor en sväng innan Amerika! Kram B

Bengt-Ivan sa...

Det var en väldigt rolig film! Bollar är kul! Hoppas att du blir bättre på fotboll än Farfar. Jag blev alltid sist vald och spelade alltid back. Men när anfallet kom, blev jag alltid kommenderad att ställa mej bakom!!! mål. Varför, tror du?

Pelle och Lisa sa...

Han började enkelt men sen höjdes ju svårigheten radikalt med både en tvåfotare och en sulfint, imponerande! /Hans och Maria

Theo och Norah sa...

Hej =)
Tack för beröm... tycker det är kuligt! Pappsen bidde superförtjust i min medfödda talang... han snacka nåt om att det kom från han?! Ja eftersom mamma é rädd för bollar så måste det nog vara så...
Har ingen direkt koll på dedär (än) farfar men ska ta mig ett snack med pappsen så kan han förklara för mig vaffö det bidde så för du.
Kram/T