tisdag 15 september 2009

Härligt att köra ute!!

6 kommentarer:

Bruno sa...

Du är grym på den där. Nu när jag ska sleepa over hos dig så får du ta och lära mig. Som du vet så fattar jag inget av den där och är lite rädd för den. Kram B

Pelle och Lisa sa...

Wow, vilken cool bil du har kusinen:) Hoppas att jag oxå får en när jag blir större, då kan vi rejsa:) Puss o kram

Bengt-Ivan sa...

SÅ bra du är på att köra bilen, och framför allt är du så stadig på benen, när du går. Det ser riktigt stabilt ut. Hälsningar, Farmor och Farfar.

Theo och Norah sa...

Stabilt låter helt toppen i mina öron ;^)
Tack, Pussmedöppenmun &Kram
//Theo =O

elvira sa...

Coolt killen. Kom hem till mig så kan vi raca tillsammans. VI har två. Jag tar den blå så får du den röda. Min är trimmad. Måste dock ha hjälm på mig, men det är bara coolt. Hur ser din hjälm ut?

Theo och Norah sa...

Ehhh... hjälm?! Ska fråga mamma vad det är förnåge...
=O Theo