måndag 7 september 2009

Hösthelg =)

Var på Öppna i Tuve i fredags & fick leka med Elin & hennes buds. Roligast hade vi efteråt då vi hemma hos henne lekte bland flyttkartongerna... Snacka om skumma grejjor man hittar hos folk om man skrapar lite på ytan (Hehee!!). Lekte primadonna/miniBabsan =D Lördagen var det då dags för höststädning på vår gata, fick vara med och slå gräs med de stora killarna på berget. Önskar jag hade haft öronen med mig då... hade kunnat imponera stort! Söndagen avnjöts på lekplatsen med hela familjen =)

3 kommentarer:

Bruno sa...

Nämen fy vad fin du var i de rosa öronen. Lite avis. Hade nog också velat prova dessa. Ja ja. Idag ses vi efter jag varit på dagis och slumrat en liten stund. Mamma kör ut så fort jag vaknat. Kram och Puss.

Theo och Norah sa...

Ja visst é jag söt =)
Tack för senast!!

Pelle och Lisa sa...

Hej Theo! Enligt min pappa är du väldigt lik din egen pappa, osäker om han syftade på dina öron eller :)