onsdag 23 september 2009

Lite större... Lite klokare...

Det händer sakor hemma på Berget på nätterna... Igår natt kom hösten & inatt lbidde jag en större LillKille. Fick sovrummet för mig själv heeela natten =) Tror att mammsen sov i tv-soffan & pappsen i gästrummet... (Que!?) När jag gapade på dem kom de aldrig =( så jag fick aldrig möjlighet att beställa någon välling =(( Det gick ändå bra att somna in igen märkte jag =) dessutom smakade monstergröten sådär supergott igen på morgonen!! Som belöning fick mammsegull leka lite ute i sandlådan med Moi.

2 kommentarer:

Bruno sa...

Jamen sedär ja Theo. Du är nog snart påväg att få eget rum låter det som. Det är ganska nice faktiskt. Kan liksom ligga och snacka lite på nätterna för sig själv om man vill, utan att päronen blir ilska och griniga. Nu får din mamms och papps fixa till rummet så kan vi röja där så småningom. Kram B

Theo och Norah sa...

Jepp, jag har valt tapeter & matta =) Gissa om det kommer bli najs!?
Hört att vi ska leka på fredag!! Yiiiippey!!