söndag 20 september 2009

Pyjamasparty hemma med Bruno =)

Gissa om vi hade skojsigt?!! Bruno hann knappt innanför dörren innan vi började röja ihop =) Han hade med sig innebandysakor som packades upp i hallen, vilken vart en given plan. Vi vinkade av hanses päron & for till favvo lekplatsen. Där visade vi varandra lite av våra trix: Gå på bryggan, åka rutchelkana, gunga, äta sand & springa långt utanför lekplatsen (så att pappsen fick springa efter =D ) När vi kom hem tog vi oss lite krubb & ett härligt SPA-bad. Efter badet var det dags för lite kvälls-yoga... pappa hängde inte riktigt med på våra justa moves (han är ju äldre & lite stelare liksom). När Bruno åkt hem idag vart det tyst & jag bidde apatrött... Zzzzzzzzov i nästan 3h!!

2 kommentarer:

K sa...

I sista bilden är de ff lika varandra M och T :) trots att han oftast liknar far sin.

Bruno sa...

Hej T. Ja det var verkligen en sleepover som var superduper. Jag gillar att vara hemma hos er och jag tycker om er familjen Henfridssom. Jag somnade nästan i bilen påväg hem. Mamma och pappa fick peta på mig för att jag inte skulle somna. Lunchsov i över 2h. Natten har varit god sovit hela natten utan välling och jag sover fortfarande så mammsen skriver detta för mig. Hoppas vi ses snart. Kram B med päron.