fredag 11 september 2009

Många barnkalas blir det...

Först kalasade jag hos E som fyllde 1 & sedan hos L som bidde 2. Hos E var det jag som dominerade med hennes nya Bobby Car... senare hos 2åringar var det tvärt om =( Jag blev iofs glad åt L när hon matade mig med något som hette Singoalla! Hemma får jag bara Marie (inte alls lika göttigt men ok ändå). Undrar just vaffö allt sött heter tjejer?? När jag blir större ska jag baka det sötaste sööööööta som får heta Theo... eller kanske Pelle som min lillkusse valde som namn =)

2 kommentarer:

Pelle och Lisa sa...

Vilken bra idé storkusinen:) Jag ser fram emot att smaka:P Ett kex som heter Theo eller Pelle måste ju bara var gött.
Puss o kram

Theo och Norah sa...

Japp, tänk dig en Prinstårta... eller kanske snarare Kussetårta ;^) Vi får spåna vidare på det när vi ses den 24e oktober!!
Tack för förinbjudan - Vi kommer!!
/T =O
Pst... du måste lägga ut en önskelista på din blogg tills dess!!