tisdag 29 september 2009

Öppna sedan syster

Andra besöket på öppna gick smort =) Älskar inomhusrutchelkanan!!! Ville ABSELUT INTE sitta stilla i en fånig ring som alla de andra 14 ljusen gjorde (Hrmpf!!) Nope, jag ville ju bara springa ut ur ringen & åka rutchelkanan!!!!!
Efter Öppna fick jag bara sova i 30 minuter (Gääääsp!!!). Syster väntade på mig då jag skulle på 14,5 månaders kontroll. Hade lagt på mig 750 g & vuxit 2 cm sedan 1årskontrollen... 10625 gr & 80 cm liten är jag nu =) Det snackades över mitt huvud =(( om att jag skulle sluta med napp då jag fortfarande vaknar en gång på natten & anropar... Har ingen välling fått på en vecka nu (!!) & det kan jag leva med... Men UTAN MINA NAPPAR!! Jag älskar ju min läggningsrutin då jag får välling i soffan, borstar tänderna & sorterar mina 6-7 nappar jag har i sängen tills jag Zzzzomnar in...
Som en liten belöning efter syster fick jag JORDGUBBAR =D

4 kommentarer:

Bruno sa...

Heeej T. Gött att du lagt på dig lite. Känner mig lite ensam i Heffaklubben ; ). Nu är chansen att du blir en heffa inte driekt överhänande precis. Roligt på öppna med rutschkana. Härligt. Hoppas vi ses snart. Kram

Theo och Norah sa...

Hej!! Javisst är det bra =) Jag ska dock minska ner på kolhydratintaget & öka upp proteindelen... ?! Undrar vad detta betyder ?!

Theo och Norah sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Bengt-Ivan sa...

Ett sånt härligt kort!