söndag 11 oktober 2009

Hemma med mammsegull

Saknar min pappa gör jag såklart! Han är i det stooora landet i väst... Mamma & jag har haft mycket att stå i. Våra dagliga sysslor: mysa, äta frulle, få en ny fräsch blöja, borsta tänderna, äta mellis, få ny fräsch blöja (igen), gå ut & leka, äta lunch, få ny fräsch blöja (i tre), busa inne, äta mellis (igen), bli jagad uppför trappan, diska, laga mat, äta middag, bada, få ny fräsch blöja (i fyra), busa mera, mysa, monstra välling, borstar tänderna (igen) & vinka nattinatti till katterna. Våra andra sysslor: skypa med farmor/farfar & mormor =), skypa med PAPPA =D, lekt med mamma hemma hos Elin & lekt utan mamma hemma hos Bruno.
Denna bild tog farfar på mig & mammsegul då vi skypade med honom...Sprang efter Brunos fotboll hemma hos honom ida =)

2 kommentarer:

Bengt-Ivan sa...

Erat dagsschema låter ganska jobbigt intensivt. Ett lyckat kort, som jag tog av er. Skall skicka återstående i brev, som jag gjort i ordning. Vi ses snart på Pelles dop i Drängsmarks bönhus. Hoppas vi hittar dit!

Theo och Norah sa...

Hej!!
Visst är det intensivt allt men intensivt mysigt =)
Ser fram emot att ses snart!!
Kram