lördag 24 oktober 2009

Pelles dopning

Vart till ett stort vitt hus med massor av bänkrader ida. Under själva dopningen hade jag svårt att fokusera på vad mannen i den vita klänningen sa pga allt roligt där fanns att titta på. Men jag är rätt säker på att Pelle missade mer än mig då han faktiskt Zzzzzov.... De sjöngs några fina bitar, den ena kände jag igen från min egen dopning =) Efteråt kutade jag mellan alla bänk-rader, upp på scenen & fram&tebax i gången... Pjuh! Åt lite Bullens Pilsnerkorv & speedade runt lite mera ;^) Gjorde nr 2 som pappsen fick ta hand om... Liiiite pinigt var det då han bytte på mig under predikstolen... Hrmpf!! All-in-all tycker jag att det vart en kanonbra dag =) Pelle skötte sig oxå!!

2 kommentarer:

K sa...

Vilken fin familjebild. Kommer vara en sådan där man tittar på om 30 år och minns till :) Hälsa alla.

Theo och Norah sa...

Det ska jag göra =)