tisdag 13 oktober 2009

Skypar med pappsen varje dag =D

Idag lekte vi med bollen via skype =D Kastade in bollen till pappa men han fick inte tag på den (Que!?) Konstigt tycker jag eftersom han ALDRIG missar en boll??!! Jag får ta & öva upp honom då han kommer hem! Efteråt försökte jag krypa in genom skärmen men det gick dåligt, mamma kom & satte stopp för det =( Vi vinkade godnatt och han fick nästan en godnattpuss, mamma satte stopp för det oxå =(( Hon ville inte ha dräggel på skärmen - Hrmpf!!!

4 kommentarer:

brera sa...

Hej! Pappa här. Jag tycker det är kanon att skypa. Synd att det inte går sparka boll på allvar... Skärmen är i vägen. Du, hälsa mamma att jag är lite orolig för skärmen när du får på dina sylare...

Theo och Norah sa...

Tjena farsan!!
Mamma frågar vad sylare är... Jag har ju ingen aning heller men gissar att jag ska ha dem på fötterna ;^)
=O /T

brera sa...

Jo, det ska jag berätta... sylare är stenhårda kast som svider när man får dom på bar hud. Ordet används vanligtvis i samband med snöbollskastning.

Grattis på 15-månadersdagen förresten...

Theo och Norah sa...

Juste =)
Vi kan testa med snöboll på farfar till helgen.... för de har väl snö där då??!!
=o /T