måndag 5 oktober 2009

Mina senast förvärvade egenskaper

  • Har fått en 4e tand på nedre käken (12/9-09)
  • Kan springa inomhus
  • Gömmer bollar under soffan
  • Kan finta med bollen in i mål (pappa är målvakt)
  • Äter köttfärssås & spagetti med händerna
  • Vinkar genast när mamma eller pappa tar upp mig i famnen då jag är trött
  • Plaskar i pölar då jag är ute (idag kröp jag i en oxå ;^)
  • Klättrar upp på en köksstol, sitter en stund & sedan ställer jag mig upp - Voilà!
  • Klättrar upp på stegpallen & tjuter sedan eftersom jag inte kommer ner (!!)

5 kommentarer:

Bruno sa...

Oj oj oj. Vad du kan mycket saker. Plaska i pölarna det gör jag med. Superkul. Inte lika kul när mina vantar blev genomblöta. Tycker inte om att vara kladdig eller blöt på händerna. Mamma ska inhandla skalvantar har hon sagt. Då kan jag leka i pölarna hur mycket jag vill. Kram och puss Bruno.

Theo och Norah sa...

Smart mamma du har! Vars hittar hon dem?

K sa...

Vi har köpt på PoP ett par skalvantar :)

Bengt-Ivan sa...

Det där med köttfärssåsen lät geggigt och litet skrämmande.

Theo och Norah sa...

Ah, tack för tipset! Tror ni att man kan äta geggig mat med skalvantarna på ;^)