onsdag 7 oktober 2009

Var till SU ida - Tralalaa!!

Var med mamms till hennes jobb idag... Det var faktiskt jättekul för en LillKille som jag =D Massvis med dörrar!! Jag sprang fram & tebax i korren & stängde dörr, efter dörr, efter dörr... - Gillar ICKE när de står öppna! Det bästaste är att vi ska dit imorgon oxå!! De ska ha en junta som handlar om dropp-mat (??) Låter... ehh... intressant... eeh... - NOT! Gissa om jag övat min "jag är intellektuellt uttråkad pose" =/ Om mamma får som hon vill kommer jag att sova middag då... Vi få la se (Heheheee!!)

3 kommentarer:

Bengt-Ivan sa...

Allt det där lät oerhört spännande!

Bruno sa...

Du är såååå söt Theo. Ska bli kul att du kommer på söndag. Jag är inte hemma just när du kommer men så fort simmet är över kommer jag hem. Mamma passar dig undertiden pappa och jag är där. Du får leka och röja med alla mina leksaker. Kram

Elsie-Mari sa...

Den där posen klär dig väldigt bra! Fortsätt med den!
Moster Mia