torsdag 11 mars 2010

Första gången på Kyrkans Öppna

Vi & mammsegull stötte på en annan mamma & hennes barn utanför ICA Maxi igår =) Det visade sig att vi är lika små storebröder & lillasystrar. Storebror L är 22 månader (Theo = 20 m) & lillasyster K är 8 veckor (Norah = 6 v). Men det bästaste av allt är att storebror L inte heller går på dagis!! Så idag slog vi så våra påsar ihop & traskade iväg till Kyrkans Öppna. Våra likheter fortsatte med att även L är en baddare på att rada upp bilar med fronten framåt & på exakta spiiiiikraka rader =D Vi hade liiite svårt att komma överens om VEM som skulle köra vilken bil då han ALLTID råkade ha den bil jag ville ha... HRMPF!! (Jag tror att mammsegull tyckte det var lite pinigt då hon fick bryta in & ta loss mig ifrån L flera ggr). Nåja, efter en obefintlig lunch (hade ju inte ro i kroppen att sitta still & äta), traskade vi hem & jag somnade omedelbums i vagnen. Ett lyckat sammanträffande bidde en lyckad dag... & jag hoppas på fler såna! /T

Inga kommentarer: