söndag 28 mars 2010

Vovooooomuseet =D

Jag går hemma & pratar om Vovooo (Volvo) hela dagarna... Även då jag sitter i bilen säger jag Vovoo & pekar på bilar som far förbi... Pappa är lätt besviken då jag mer sällan säger Afa (Alfa) men Kära Pappsen... vi bor i Torslanda... 75% av alla bilar man ser är VOVOOOOO :^)

Pst 1!! Vi firade Norah 2 månder med ett besök på Volvo Museum (Klicka på länken för att komma direkt dit =)

Pst 2!! På den mellersta bilden ser du två vrålåk, i den ena ligger Norah... den andra är en replika av hurdan bil morfar hade 1969 - Sååå cooooool!
/T

2 kommentarer:

K sa...

Vad snygg du är tillsammans med traktorlastaren Theo. Glädjer kusin-tant Katja, då jag jobbar med dessa :).

Theo och Norah sa...

Apcoolt att du jobbar med sånadära häftiga stooooora traktorer. Kan jag få sommarjobba med du??
/T