fredag 19 mars 2010

Plötsligt händer det!!

Mina föräldrar insåg att jag inte hade leksaker som jag till fullo uppskattade eller att jag kanske var för ung för de jag hade framme & hade vuxit ur andra. Efter en rensning... bla åkte legot in i förrådet... mamma muttrade något om att "nu är det slut på kastandet av legobitar tills du är stor nog att uppskatta byggandet av lego". Vi tog en sväng förbi ToysRus & kom hem med en helt splajdans Svart Bobby med inne-däck (gummi istället för hårda i plast)?? Tydligen har jag blitt så våldsam med Bobbyn att golvet hemma fått en hel del märken. Den blå ska köras utomhus i vår =)) Fick även ett alldelens eget GARAGE =D Me like!!! /T

4 kommentarer:

Bruno sa...

Hej T. B här. Har tyvärr varit supersjuk länge och därför har vi inte kunnat träffas. Hoppas vi kan träffas snart nu är det bara min mammsegull som ska bli frisk sen kommer jag gärna och leker med ditt garage. Snajsigt värre. Kram B

Theo och Norah sa...

Hej B!
Hört att du vart krasslig =( men nu är du på dagis & härjar igen va? Din mamms får bli frisk så att vi kan leka med garaget... eller ute... eller kanske på Bushuset2!!
SNAAAART =)
Kraaaaam /T

Pelle och Lisa sa...

Vilka coooola grejer du fått! Blir lite avis, fast bara liiite.
Du, snart ses vi:D
Krama syrran från mig /P

Bruno sa...

Jaaa. Vi är med på vad som när mamms blir frisk. Kram B