måndag 8 mars 2010

Theo hemma igen & Norah nästan en Barock-bebis

Har vart till Burträsk & hälsat på hos farmor & farfar =) Även pappas mostrar & farbror Ingvar var där =) Gissa om det var toppen att få massamassor med uppmärksamhet!? Visade dem alla mina trix, så som skaka huvudet fortaste snabbt så att mitt långa hår viftar runt, jag spinkade (spionerade) på dem, min speciella diggning med huvudet, dansa runtruntrunt & bli yr i huvudet...
Farmor hade sparat pappsens alla leksaksbilar som jag fick fri tillgång till =D Hittade oxå hans gamla bilgarage som jag lekte massor med. /T


Jag är frisk!!!! Hostan är nästan heeelt borta. Jag är mer vaken & jag har blitt lite tyngre... Börjar sakta men säkert lite mera likna en en 1600-tals bebis (under Barocken målades mulliga bebisar). Har tom fått en dubbelhaka =) Mammsen är helnöjd! Imorgon ska jag till min sjuksköterska & väga mig.... Hoppas bara hon blir lika nöjd som mammsegull är med mig. /N

2 kommentarer:

Mr and Mrs Dawg sa...

Åhhhh, söt söt söt söt söt söt söt söt söt!!!! Längtar efter er! Kram Anna o Mike.

Elsie-Mari sa...

Ja hjälp vad du charmade oss, Theo! Förresten alla tanter i Burträsk som var på FESTEN och träffade dig!
Sen fick vi ju uppleva Nora också via Skypen. En hellyckad helg!