lördag 15 augusti 2009

13 månader idag =)

  • JAG KAN GÅ!!!!
  • Äter själv!
  • Tycker om Majs, Ärtor, Korv, Köttbullar & makaroner
  • Diggar Marie Kex & Salta Pinnar... kittlar gôtt i gapet!
  • ÄLSKAR Jordgubbar... men de är borta nu?!
  • Dricker lätt med sugrör =)
  • Kuligt att dricka ur vuxenglas... men de läcker ?!
  • Fattar ordet "NEJ" men det är kuligt att testa gränser...
  • Fixar lätt min nya Bobby Car, både köra framåt & backa
  • Leker helst med Brio-leksaker eller Duplo lego...
  • Säger viktiga sakor som Mamma, Titta, Där & Nej

6 kommentarer:

Bruno sa...

Hej T. Vad roligt att du också kan gå. Då kan vi springa ikapp snart; ). Gött att kunna göra livet lite surare för föräldrarna. Mycket NEJ är det nu. Kram B

Theo och Norah sa...

Ja, mina föräldrar har diskuterat detdär med när jag faktiskt började att gå. De har väntat in att jag ska typ `promenera´ eller åtminstone föredra att gå ff att krypa.... HALLÅÅ!! Va trodde de?? Till slut fick jag tala om för dem (& visa) attjag KAN gå om jag vill men gillar ff att krypa =D

Bruno sa...

Jag gillar också att krypa ibland fast just nu går jag mest fast då inomhus. Ute är det fortfarande lite svajigt då man är tvungen att ha skor. Lite besvärligt om du frågar mig.

Annan sa...

Whärs da mååvi!!! Vill ju se dig gå, har ju bara sett stappel :-p.
Kram

Theo och Norah sa...

OK!!
Lovar att försöka få mammsen att filma mig... Men ok, visst ser det nog lite stappligt ut än....
Kram!!

Bengt-Ivan sa...

Grattis att du kan gå. Öva flitigt, så att det känns naturligare än att krypa!