torsdag 20 augusti 2009

Ute idag =)

Idag har jag & mamms varit ute till lekplatsen & gungat, åkit rutshelbana & balanserat gång på brygga. Jag vart så nöjd med att klara av denna långa beta. Jag har kikat in filmen flertalet gånger nu & inser att jag måste jobba på att slappna av lite i armarna (...för att det ska gå hem hos brudarna =)



Efteråt tog vi den lååånga promenaden hem på vår hemväg.... Hade inga problem med armarna då jag fick hålla i vagnen... När vi var så nära hemma att jag kunde vinka till huset vart jag så akut apa-less att jag försökte få mammsegull att tömma grannarnas brevlåda ;^)

3 kommentarer:

elvira sa...

Schysta pjuck. Du går som en prins. Kram från räkan

Theo och Norah sa...

Jepp! Tack ska du ha - me like a mycket!!
Kram & ha det så bra utomlands!!

Annan sa...

That's the way. Aha, I like it!!
Pöss på´re!