söndag 9 augusti 2009

Matvägrar

Förstår inte varför jag ska äta allt detdära svårtuggade vuxenkrubbet på dagtid?! OK, det smakar ibland hyfsat & visst blir det lite roligare när jag får plocka upp bitarna & äta själv... Men det blir ju så TRADIGT att tugga tugga & tugga. Solklart föredrar jag monstergröt, vilket jag tyvärr bara får till frulle & natti-natti mål. Det har ju blivit en hel del välling oxå =) Men eftersom jag nekas det dagtid (för att bli hungrig & äta tugg-maten) ser jag till att få det på natten... Minst en gång ;^)

1 kommentar:

Bruno sa...

Ha ha Theo. Jag har också börjat vägra mat. Har kollat in dig och härmat. Kul när mammsen har problem och hitta på vad jag ska få och sen vägrar jag det. Gillar också för tillfället endast gröt som jag också får morgon och kväll. Min mamma är dock lite trött på beteendet. KRam B