lördag 1 augusti 2009

Lekdag hos Bruno =)

Bruno & jag har utvecklats i vårt lekande sista året =) Vi började med att leka med liknande leksaker i olika rum (0-3 månader). Därefter med olika leksaker i samma rum (4-6 månader). Från 7 månader började vi följa runt efter varandra i rummet och från 9 månader avancerade vi till att byta leksaker med varandra. Nu vid hela 12 månader leker vi med varandra!!
Sist vi lekte visade Bruno mig alla hanses & hanses papps böcker i deras bokhylla! Nästa gång vi leker hos mig ska jag visa Bruno min papps tidningshylla med Alla bilar från 1900 kallt...

4 kommentarer:

Bruno sa...

Hej T. Vad kul vi hade med alla böcker som vi drog ut och sladdar vi fick tag i. Kommer gärna och tittar på din pappas tidningar. De är säkert roliga. Din papps kanske inte blir så nöjd. Min papps blir heller inte så nöjd när jag drar ut de böcker jag inte får ha. Kul är det i alla fall. Kram B

Bengt-Ivan sa...

Så gemytligt och trivsamt detta ser ut!

Bengt-Ivan sa...

Alla Bilar låterni allt bli. Dom är heeeeliga, hälsar farmor-

Theo och Norah sa...

Hihiii!!!
Alltid retar det någon =)
Nope. lovar! Ska inte riva sönder papps tidningar....