måndag 10 augusti 2009

Övar in mig i nya rutiner...

Eftersom jag haft lite svårt att sova igenom heeela natten utan vällingpauser har mammsegull minskat ner mina dagtidsluppturer från 2 x 1 h till 1 x 2 h. Ja, alltså... Lika länge sammanlagt men bara EN LITEN FJUTTIG gång (!!!). Jättemegatrött har jag varit innan jag äntligen fått Zzzomna klockan efter lunch, speciellt de dagar jag klivit upp klockan 05!! Men dra på trissor - det har funkat. Nu undrar ni säkert hur hon hållit mig vaken från 05 till 12... Jo - Ebba har ju vart här =) Vi har varit & badat vid den stora sandlådan, vi har övat gång, vi har ätit goda snacks & kex, vi har varit på Bushuset & jag har gett henne ryggmassage... En gång fick jag sitta i Ebbas knä då hon tittade på Nickelodeon (Kass idé)... gissa om jag passade på att blunda Zzzzzz

2 kommentarer:

elvira sa...

Mamma tycker att det är sååååååååå roligt att läsa om dig. Hon vill ha minst två nya inlägg varje dag.

Var på Liseberg igår. Kaninerna var läskiga, men allt annat var jättekul. Hade kunnat åka hur mycket som helst. Sov bara en liten stund.
Kram

Theo och Norah sa...

Härligt med Liseberg!! Har hört talas om detta ställe & tror att jag kommer att gilla det mycket!

Hälsa din mamma att jag tycker det är roligt att skriva just därför att hon gillar att läsa det =)