torsdag 27 augusti 2009

Jag = ett A-barn =)

Eftersom jag har varit utan min mamma heeeela dagen har jag sett till att sköta mig exemplariskt. Anna var med mig på förmiddagen, så jag lät henne få en lugn start på dagen & sov till 9:45. Efter lite lek fick jag den godaste falukorv- & makaronerlunchen på länge! Självklart såg jag till att äta bra. Efter lunch tog vi en kortare repris av gårdagens promenix & jag såg till att somna en stund. När vi kom hem var pappsen hemma & jag kunde återgå till att vara lite mer mig själv.... Ett A-barn med lite inlägg av kinkighet....

5 kommentarer:

Bruno sa...

Hej igen. Vad bra att du är snäll vid Anna så hon vill komma tillbaka och hälsa på. Du är ju inte dum. Sen när pappsen tar över så kan man liksom släppa loss igen. Sööööt är duuu...

elvira sa...

Tjaba killen, nu är man tillbax i Sverige igen. Flygplan är hätiga grejer, tycker jag. Allra bäst med vår semester var vattnet och all sand. Är inte lika rädd i bassängen längre, utan flöt omkring i mina puffar. Härligt. På söndag blir det nog bad i Stretered för att jag inte skall glömma hur skönt det kan vara att simma. Mamma tvingar mig att ha baddräkt eller badbyxor hela tiden. Tycker inte att lite bajs i vattnet är mycket att bråka om. Varför gnäller hon hela tiden?
Kram på dig.

Theo och Norah sa...

Hehe... Välkomna hem till hösten!!! Lite bajs i vattnet gör ju bara att man får basängen för sig själv... eller....

K sa...

Du är lik pappsen du...och söt ändå ;)

Bengt-Ivan sa...

Ett sånt fint kort