torsdag 14 maj 2009

Bästaste promenaden

När det inte är för varmt brukar jag & mammsegull ta en promenad i området (utanför grindarna där vi bor). Vi möter folk som är ute & arbetar i trädgårdarna (mamma säger att de inte bor där utan tar hand andras trädgårdar (?)). Ofta stöter vi på någon som är ute & går med hund (mamma tror inte att det är hundägarna själva (?)). Ibland träffar vi på någon med baby i stroller (Nope - inte heller de tror mamma är föräldrarna själva (?)). Jag hajjar inte riktigt dethär samhället.... - Varför leva när någon annan kan göra det för en?? Eller vad?
Nåja... Jag gillar iaf hur vi lever i dethär samhället: mamma servar mig 24-7 & pappa hemma tidigt ;^)

3 kommentarer:

Bruno sa...

Hej T. Ser ganska nice ut det där. Ser skönt ut att ha shorts på sig. Längtar till sommaren.

KRam B

Bengt-Ivan sa...

Så fin du har blivit, Theo! Du ser vuxen ut(nästan) på det här kortet.

Theo och Norah sa...

Halloj!
Då skulle din pappa se min T-shirt.. Det står "Daddy´s my hero" på. Det betyder tydligen något som pappor gillar =)
Det är roligt att bli vuxnare... det händer liksom så himla mycket mer hela tiden =)
Puss