torsdag 28 maj 2009

Turistat i Änglarnas stad =)

Vi körde & traskade runt en himla massa... När vi körde runt såg jag en jättehäftig skylt uppe i bergen där det stod Hollywood (!?). Trottoarerna som vi traskade runt på hade häftiga stjärnor med olika namn under... skönt att vila ögat på. På ett annat ställe, utanför en biograf som någon Sid hade ägt, hade trottoaren istället hand & fotavtryck =) Vi var oxå en sväng till Venice beach & kollade in de coola grabbarna som styrketränade på stranden... Jag satt i mitt vrålåk & pekade på alla roliga saker som jag ville att mammsegull skulle se... men jag såg inte en endaste ängel!! Måste nog åka dit igen för att leta....

1 kommentar:

Bruno sa...

Vad fin du är Theo och vad roliga saker du får vara med om. Längtar vills vi ses igen.

I helgen ska vi få värsta sommarvädret här hemma. Massa +grader säger mamma. Får se hur det går att sova i värmen.

Idag visade jag mamma konsten att jag når upp till ungshandtaget och jag kan nästan ändra värmen på spisplattorna. Jag tyckte det var kul men mamms och papps var inte lika roade. De ska försöka lösa problemet. Förstår inte vad de ska lösa. Jag kan ju äntligen hjälpa till.

Kram Bruno med mamma.