söndag 3 maj 2009

Plask, plask, plask i badkaret

Gillar vårt badkar här, platt botten & inte alls så hal. Eftersom vattnet luktar klor känns det nästan som att man är på badhuset. Ska nog be mamma ha i salt i vattnet oxå, då är det precis som babysimmet.
Låg & mös en stund efteråt som den nakenfis man vill vara hela tiden egentligen
Efteråt envisades mammsegull med att kirra barret på mig i vanl ordning (Hrmpf!). När jag blir vuxnare tror jag att mamma kommer att få höra vad jag tycker om denna frippa...

4 kommentarer:

Bruno sa...

Hej T. Härliga bilder när du badar. Själv var jag på simmet idag. Fick dyka från kanten. Blev lite arg då jag fick en massa vatten i näsan. Mamma sa att jag var duktig men jag vet inte om jag gillade ändå. Jag gillar också att vara nakenfis. Igår överraskade jag mamma och pappa med att kissa på golvet i vardagsrummet hemma när jag kröp omkring naken. Hi hi. Ha det så bra Theo med mammsegull. Kul att hålla koll på bloggen så vi vet vad ni sysslar med nu när ni är i stora landet.

Bengt-Ivan sa...

Låter härligt, det där med badkaret.

elvira sa...

Vad du får vara med om mycket. Min värld består av resor från norr om Kungsbacka ut till Hisingen. Så fort jag ser åkrar så säger jag Mu för då tror jag att vi skall till Hisingen. Jag kan även säga bulle. Mycket bra ord. Mamma tycker att jag är så söt då så hon ger mig en bulle. Häromdagen var Bruno och hälsade på hos morfar när jag var där. Han är kul kille tycker jag. Lite tung att bära bara. Vill att han skall gå, men han satt bara. Är nog lite blyg. Kram på er.

Theo och Norah sa...

Hej på er!!
Visst är det goda badbilder... vore kul om vi kunde bada tillsammans! Jag är avis på dig Bruno som får babsimma... jag hade oxå blitt arg med massa vatten i snoken.

Elvira, mu & bulle var inte dåligt. Två mkt användbara ord =) När jag kommer hem får du bära på mig istället.. om jag inte lagt på mig så mkt att du inte orkar...

Puss & Kram på er Bruno, Farfar & Elvira