tisdag 26 maj 2009

Missing my daddy!!

Saknar min pappa JÄTTEMEGA!! Tittar ofta på bilden av oss som mamma tog på Tybe island - Me like! Jag har hört hans röst på datorn några ggr (??). Mamma säger att hon pratar med honom via skype... Måste erkänna att jag inte riktigt fattat galoppen... Har försökt att banka på tangentbordet för att han ska hoppa fram men inget händer. Jag tycker så synd om honom som sitter "hemma" i Atlanta & jobbar medan jag & mamma bara njuter. Det är såå orättvist! När min pappa kommer hit ska jag verkligen skämma bort honom med mig själv... Han & jag ska hänga heeeeeeela tiden i någon dag! Mamma får ursäkta men hon får ha lika trist som de andra vuxna (liggandes på handdukarna nere på beachen). Sen ska jag hänga lika mkt med båda (50-50) så att det blir jämnt skägg liksom =)