fredag 22 maj 2009

California - Here I come!

Natta tidigt ikväll för imorgon reser jag & mammsegull till Anna & Mike, som hyr lya i Laguna beach. Det ligger oxå i Amerikat men lååångt bort på andra sidan, flygningen tar 5 h i luften! Har därför packat ner en himla massa kuliga leksaker & goa mellanmål för att inte få spatt under resan. Nu tänker ni säkert "Undrar vad mammsegull ska packa ner för att roa sig & inte bli helt uttråkad". Jag har självklart tänkt på henne oxå!! - Packade ner Hit & dit med Molly =) Hon får roa sig med att läsa den för mig & jag får peka lite =) Två flugor i en smällare liksom =D Ps. Har en känsla av att min pappas Moster-Mia blir mkt förtjust när hon får höra att jag gillar böcker =) Ds.

5 kommentarer:

Bengt-Ivan sa...

Hoppas, att tiden går fort. Fem timmar är länge, fast om man har en rolig pekbok går tiden fortare för en stund. Ni får säkert skoj!
Farmor och farfar.

Theo och Norah sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Theo och Norah sa...

Tack! Jag hoppas du har rätt!
Puss

Bruno sa...

Hej T. Nu har jag kommit hem från mormor och morfar i Malmö. Har liksom inte haft möjlighet att kolla in din blogg när jag varit borta då mormors dator är från ja jag vet inte riktigt när. Lång tid tog den att starta upp och sen gick det inte så bra. Det ser ut som ett nice place du och mammsegull ska åka till. Hoppas du var snäll mot din mamma när ni flög till Kalifornien. Kram B

Theo och Norah sa...

Hej B!
Had ni det mysigt i Skåne? Fick du bada? Min mormor har en lika trög dator som din.... blir inte mkt bloggande hos henne för min del heller. Min farfar däremot, han é en riktig hajjare på datorn. Vi brukar chatta & prata med varandra via skype =) Han é cool min farfar!
Kram!!