onsdag 6 maj 2009

The Cheesecake Factory

Varit på Whole Foods Market igen, fast denna gång var pappsen med... Det gick så fort att päronen glömde köpa middag till sig själva... Men som tur fick min tekniska papps igång ugnen & de kunde käka en fryspizza (som mamma tyckte smakade hundmat... men ändå =)) Varannan dag god mat & annan dag mindre god... det är oxå min vardag här i staterna ;^)
Cheesecake Factory igår kväll var det varmt på uteserveringen & good mat för päronen & J & A. Jag fick en high chair som gjorde att servitören fick lite mer jobb med att torka upp vattnet som jag hällde ut =) Ja, det var ju faktiskt hans fel som ställde glaset för nära mig ;^) Till slut fick jag somna in till denna härliga vy... Zzzzövande tyckte jag

2 kommentarer:

Bruno sa...

Hej T. Håller med att han fick skylla sig själv. Ställer man ett glas för nära en lillkille så blir det som det blir. Ser mysigt ut att somna där du somnade i alla fall. Idag ska mamma och jag ner och väga mig på BVC. Skall egentligen inte dit förrän den 20 maj man mamma vill hålla lite koll då hon tycker jag smalnat av lite. Kram på er i familjen Henfridsson.

Theo och Norah sa...

Hej Bruno!!
Kan tänka mig att du tappat vikt så som du rör dig numer (mamma berättade). Det är säkert "helt normalt" som de alltid brukar säga... kul att få reda på det ändå.
Kram på dig!!