torsdag 7 maj 2009

Sight seeing in Midtown, Atlanta, GA...

Vi startade vid Arts Center, gick runt i Midtown & fick se en himskans massa trista saker... Jag satt mest & tuggade på mitt bälte... Då & då kikade jag upp & fick se saker som.... & som...Till slut när vi äntligen pausade för lunch fick jag komma upp ur vagnen & sitta på en hign chair (- Me like!!). Satt & joddlade en stund... sen bidde jag lite nödig... Mammsegull hade minst sagt lite tricky att byta på mig.... Där fanns ju inget skötbord!! Hrmpf!! Diskriminering om du frågar mig! Sen åkte vi bil igen.... det tog ett tag i trafiken ZZzzzz

2 kommentarer:

Bruno sa...

Massor att titta på även när man ligger ner i vagnen vill jag säga. Massa höga hus Theo. Konstig att de inte hade något ställe där din mammsegull kunde byta på dig. Finns det inte några småkillar i stan eller? KRam B

Theo och Norah sa...

Man kan ju undra?? Har inte sett alls så många småkillar här..... tror att de mestadels hänger hemma med sina nannys & på sin höjd går till en lekpark.
Ha en go helg!!!