onsdag 20 maj 2009

Happy baby on the go...

Var till Kroger & handlade med mammsegull. Som vanligt tog det inte den kortaste tiden direkt... men jag roade mig med att sitta i kundvagnen & försöka dra ner allt jag kom åt i sidorna ;^) Vi stannade en bra stund vid en rolig hyllrad med kort.. Spelade många roliga ljudkort - Gillar!! På vägen hem köpte mamma en cappuccino genom Starbucks drive-thru lucka. Jag ville haft en Mummy´s blend men de hade den inte? Funderar på att starta en egen kedja här i staterna, där även vi små kan få lite mummigt att dricka i bilen...

3 kommentarer:

Bruno sa...

Hej T. Du och din mamms har det lyxit och skönt. Även om jag förstår att din mamms vill ha sällis. Snart får hon det. KRam B

Annan sa...

Hej Theo!
Gosse vad kul det är att följa din-road-trip over there. Kikar in nästan varje idag i hopp om nåt nytt. Själv mår jag lite bättre nu. Enl doktorn ska jag vara hela bra tors/fre. Hoppas på det. Å hoppas också att vi ses snart igen!
Kram
PS Jo, mamma är lite skadad fortfarande ;-)
PS2 Som sagt om ni springer på en råååsa så tack, men ni ska inte leta. :-p

Theo och Norah sa...

Hej =)
Tack för inlägg! Alltid så kul att kika in på sidan & finna små hälsningar från er vänner =)

Trist att du é dåliga hemma men skönt att du mår bättre!
Kramar i massor/T