tisdag 19 maj 2009

Tillbaka i vardagen...

Efter allt stillasittande, både i vagnen & i bilen, fick jag äntligen återgå till mina vardagliga sysslor. Att krypa snabbaste fort, resa mig upp, banka på saker ståendes... U name it! Av mina leksaker är den bästaste min fotboll! Längtar till då jag kan sparka den utan att en vuxen håller mig i händerna. Läsa är oxå roligt! Jag har en finfin bok med som jag fick av Bruno. Den läser jag inte då jag är själv utan bara när jag sitter i mammas eller pappas knä, då jag har ro att bläddrar fint & försiktigt. När jag är på marodörhumör har jag ett helt skåp fullt med tidningar som jag kan bläddra i hursomhelst jag vill =) Då har jag inte direkt tid att läsa utan tittar mest på bilderna, precis som min mamma när hon läser...

5 kommentarer:

Bengt-Ivan sa...

Gud, så fin du är, när du kryper. Roligt att höra, att du är så aktiv, men du är väl skonsam mot mamsegull, så du inte skramlar fööör mycket?

Bruno sa...

Hej T. Gött att vara i farten igen kan jag tänka. Jag har också fullt upp med en massa hyss. Älskar också böcker. Bläddrar och grejar. Färglada böcker och tjocka blad är min melodi. Nu ses vi snart. På torsdag ska jag ner till Malmö och träffa min mormor, morfar, kusin Maja med hennes päron. Ska bli kul. Puss och Kram Bruno

Theo och Norah sa...

Hej Farfar!
Jag är nog lugnare här än jag kommer att vara hemma, där finns mer och skramla med om jag minns rätt.
puss

Hej Bruno!
Då får du äntligen sova i resesäng du oxå. Jag har ju provlegat din... den var göraskön!
kram

Bruno sa...

Hej T. Tror att mamma och pappa tycker det är skönt att resesängen inte har några spjälor som man kan dra sig upp i. Ska se om jag lyckas fixa det ändå på något sätt. Det är ju typ det roligaste jag vet + att titta i kylen. Mamma och pappa kallar mig Kenny Bräck då jag är superduper snabb när kylskåpsdörren öppnas. Vevar med armarna då jag tycker det är förfärligt intressant att titta på allt. Puss och kram Bruno med mamms.

Theo och Norah sa...

Tja Kenny & farfar!
Tack =)
Det går att resa sig upp till stående i resesängen oxå =) Bara man får till fötterna bra under så kan man hålla sig i stången högst upp liksom =)
Svårt att kliva ur dock.... tror de tänkt ut det bra de som tillverkat dem... Hrmpf!!