måndag 4 maj 2009

Var på grillkväll hos L & L igen =)

Alla människor är supertrevliga här heeela tiden!?! Så fort man stöter på en främling frågar de mamma hur hon mår... Hon har lite svårt att anpassa sig till det & svarar oftast bara "Good, thanks" & speedar vidare. Försöker påminna henne om att hon oxå måste fråga dem tebax så som pappsen gör: "Good.. good.. thanks.. and how are you". Hon sa nåt om "bla bla bla service..." men har lovat att bättra sig...
Appropå supertrevliga människor, var bjudna till L & L. Lekte med fotbollsdockan Heintze - Heintze rockar!! Gick runt i huset med L & hittade knappt tebax. Blev trött vid middagsbordet... Zzzz... Vaknade upp hemma i pappsens knä (!?) & fick välling!
- Me like! Det kallar jag service!
(PST!! På bilden tycker jag nog att pappsen ser tröttare ut än mig)

4 kommentarer:

Bruno sa...

Hej T. Japp din papps ser definitift tröttare ut än dig. Kanske var det han som fick vällingen och blev sömning. Blir liksom sömning av att dricka välling. Undrar om de vuxna lägger något John Blund sömn i. Hm... Får undersöka detta. Kram B

Bruno sa...

Ser ut som din papps har fått sig liten solbränna också!

Theo och Norah sa...

Japp, både jag & pappsen blir båda trötta av välling... han får dricka sin ur finfina glas på hög fot eller ut en brun glasflaska med rolig etikett
=)

Bruno sa...

Ha ha. Sånt drack min pappa i fredags också. Han var lite konstig dagen efter och mamma var arg på honom. Vi åkte till Elvira och Majkens morfar. Superduper kul var det där. Kram B